Wat doet Offerte Simpel en Snel?
  • Offerte Simpel en Snel legt de verbinding tussen u als klant en een aantal relevante leveranciers uit uw regio die een product of dienst leveren.
Hoe betrouwbaar zijn de leveranciers van Offerte Simpel en Snel?
  • Leveranciers worden gescreend voordat zij kunnen deelnemen aan Offerte Simpel en Snel. Dit betekent dat hun Kamer van Koophandel inschrijving wordt gecheckt, dat een aantal referenties wordt nagegaan, en dat er een klachtenprocedure aanwezig moet zijn.
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van offertes?
  • Nee, de leveranciers sturen u vrijblijvend en zonder kosten een offerte.
Hoeveel offertes mag ik verwachten bij een aanvraag?
  • Het maximum aantal offertes per aanvraag is gesteld op vier
Hoe snel reageren de leveranciers op mijn aanvraag?
  • Wij streven naar een reactietijd van de leveranciers van 48 uren, dit betekent dat u binnen deze tijd een offerte ontvangt of dat de leverancier contact met u opneemt om meer informatie over de opdracht te krijgen.
Wat als ik een klacht heb over een leverancier?
  • Als u een klacht hebt over één van de leveranciers kunt u dit melden bij klacht@offertesimpelensnel.nl, wij nemen contact op met deze leverancier om de klacht in behandeling te nemen.
Hoe wordt er met mijn prive gegevens omgegaan?
  • Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt om de geselecteerde leveranciers te voorzien van informatie.